Tης ώρας: Είμαστε διάφανοι, όταν αυτό που δείχνουμε είναι αυτό που είμαστε- J. Dispenza

Χριστούγεννα στην Τρίπολη. Γιατί;

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό τις διαδικασίες προετοιμασίας για τα Χριστούγεννα στην Τρίπολη μιας και όπως κάθε χρόνο, είμαι παρών. Φέτος ωστόσο, η πολιτική διάσταση που έχουν λάβει τόσο οι προετοιμασίες, όσο και η διεξαγωγή των εκδηλώσεων δεν θυμάμαι να έχουν το ίδιο προηγούμενο.

Πράγματι, υπήρξε στολισμός, υπήρξαν εκδηλώσεις και το τραινάκι, αλλά φέτος έλειψε το παγοδρόμιο για λόγους που φαίνεται πως βαραίνουν τον ανάδοχο, τουλάχιστον αυτό ανακοινώθηκε από τον Δήμο. Θα μπορούσε κανείς να συγκρίνει τον περσινό στολισμό με τον φετινό, ακόμα και την ποιότητα των εκδηλώσεων. Προσωπικά, δεν κατάφερα να παραβρεθώ σε κάποια εκδήλωση, όλα όσα περιγράφω και την προσωπική μου άποψη την στηρίζω αποκλειστικά στις βόλτες που έκανα από την Πλατεία Άρεως προς την Πλατεία Πετρινού και την πλατεία Αγίου Βασιλείου. Ξεκινώντας ωστόσο, την πρώτη εικόνα την πήρα από την γειτονιά μου στο Σέχι όπου η πλατεία Αγίας Βαρβάρας ήταν… άδεια! Μετά είδα μια φάτνη, ο Θεός να την κάνει, στο πάρκο μας.

Η Πλατεία Άρεως μου φάνηκε άδεια και οτιδήποτε βρισκόταν πάνω της ήταν απλά… στημένο και την ίδια αίσθηση αποκόμισα και από την Πλατεία Πετρινού. Πρωϊνομεσημεριανές ώρες Χριστουγέννων, αντί να έχουν κόσμο και παιδιά οι πλατείες ήταν… άδειες! Αυτό, πρέπει να είναι ένα μήνυμα προς όλους, ότι σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Και έρχομαι λοιπόν και ρωτάω, γιατί να έρθει κάποιος στην Τρίπολη τα Χριστούγεννα;

Αυτή θα πρέπει να είναι η απαρχή αν πράγματι θέλουμε την Τρίπολη «με ξεχωριστή θέση». Σχετικά με αυτό λοιπόν, παραθέτω τρία στοιχεία που με προβλημάτισαν:

  • Πέρα από τα τοπικά ΜΜΕ που ενημερώθηκαν από τον Δήμο και προβάλλουν το πρόγραμμα των εκδηλώσεων, ο Δήμος ενημέρωσε την ιστοσελίδα του προβάλλοντας από τις 4/12 μόνο το πρόγραμμα των εκδηλώσεων, ένα ηλεκτρονικό έντυπο.
  • Η ιστοσελίδα τουρισμού του Δήμου, προβάλλει τα Χριστούγεννα μέσα από μια απελπιστικά φτωχή σελίδα όπου καμία πληροφορία για τις φετινές εκδηλώσεις δεν προβάλλονται.
  • Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πλούσιο και ουσιαστικό περιεχόμενο είναι ανύπαρκτη.

Ας πάμε ωστόσο, στην πρακτική διάσταση της κατάστασης. Δεν θα αναφέρω παραδείγματα άλλων πόλεων όπως η Δράμα και τα Τρίκαλα που έχουν εδραιωθεί ως κορυφαίοι Χριστουγεννιάτικοι προορισμοί, αλλά ας πάμε σε μια πόλη που δεν γνώριζα ότι έχει εξελιχθεί σε Χριστουγεννιάτικο προορισμό, την Λάρισα. Ο Δήμος Λαρισαίων έχει αναπτύξει αποκλειστική ιστοσελίδα για την προβολή των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων με τίτλο «Το Πάρκο των Ευχών και η Λίμνη των Χριστουγέννων», μπορείτε να πάρετε μια ιδέα εδώ: https://www.parkoefxon.gr/. Μερικά στοιχεία σημαντικά στοιχεία που προβάλλονται:

  • Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για Εμπορικό Περίπτερο
  • Γίνε Εθελοντής (ενεργοποίηση του κόσμου)
  • Συμμετοχή σε Καλλιτεχνικές Δράσεις (συμμετοχή του κόσμου, ενδιαφέρον για τα παιδιά)
  • Πως θα έρθετε (πως θα φτάσετε από κοντινές πόλεις, μεγάλες αρτηρίες και που θα παρκάρετε)
  • Πληροφορίες (τι μπορείτε να κάνετε, που να μείνετε κ.λπ.)

Παράλληλα, για την προβολή στο διαδίκτυο, έχει στηθεί μια ολοκληρωμένη προσπάθεια στο Facebook και το Instagram που ούτως ή άλλως, είναι τα σημαντικότερα μέσα επικοινωνίας και προβολής στις μέρες μας και σημαντικό: με αξιόλογο και ποιοτικό περιεχόμενο. Αυτό, ίσως θα μπορούσε να είναι ένα καλό παράδειγμα προς μίμηση ώστε του χρόνου να γίνει μια σωστή προετοιμασία τόσο για την προβολή όσο και για το περιεχόμενο των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.

Είναι γεγονός πως η ορεινή Αρκαδία είναι κοντινός προορισμός για την Αττική και από προσωπική εμπειρία, πολλοί γνωστοί και φίλοι επισκέπτονται την Γορτυνία κάθε χρόνο. Μόλις 9 χιλιόμετρα από την διασταύρωση της Μαντινείας είναι το κέντρο της πόλης μας και συνήθως προσελκύουμε περαστικούς μόνο για έναν καφέ. Η σύμπραξη φορέων και πολιτών με την πρωτοβουλία του Δήμου, μπορούν να κάνουν την πόλη μας έναν προορισμό διασκέδασης και προβολής, αρκεί ωστόσο να αναρωτηθούμε γιατί να έρθει κάποιος επισκέπτης και αναλόγως, να αναπτυχθεί ένα σχέδιο δράσης για την προετοιμασία των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.

Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε τα χωριά. Κάποιες δράσεις και εκδηλώσεις θα πρέπει να γίνονται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε τα χωριά μας να έχουν ρόλο.

Οφείλω όμως και ένα πολιτικό σχόλιο. Πρόσφατα διάβασα το άρθρο “E, όχι και να μιλάει η παράταξη Παυλή!» που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, ωστόσο αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να εφησυχάσει την παρούσα Δημοτική Αρχή για τις φετινές της επιλογές. Επιπλέον, θα μπορούσε κανείς να κάνει κριτική για την φετινή κατάσταση και να αναζητήσει ευθύνες από την αρμόδια αντιδήμαρχο, νομίζω όμως πως οι επιθέσεις που δέχεται για το γεγονός ότι δεν κατοικεί στην Τρίπολη είναι άνευ σημασίας.

Η Τρίπολη, μπορεί να γίνει ο προορισμός που όλοι θέλουν και οραματίζονται, χωρίς στόχο, σχεδιασμό και διάθεση για ποιοτική δουλειά, το μόνο που θα καταφέρνει είναι από Τρίπολη, να γίνεται Treeπολη για λίγες ημέρες.

Ας είναι η υπέρβαση το στοιχείο που το 2020 θα πλημμυρίσει όλα μας τα σχέδια, Καλή Χρονιά!

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close